reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Simona Švandová

Simona Švandová

Bloger 
  • Počet článkov:  70
  •  | 
  • Páči sa:  0x

šialeny človek, ktorý rád rozveseľuje ľudí navôkol no na druhej strane krehký človek, ktorý potrebuje pocit, že je ľúbený. taká malá cica ;) Zoznam autorových rubrík:  kratke úvahySúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

(za) cielenie

Simona Švandová

(za) cielenie

Ľudia nesklamú, ideály o nich áno … Asi tak nejak mi vialo hlavou, keď som bola na druhom kilometri za cieľom prevetrať si ju.

  • 3. júl 2018
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 394x
  • 0
jarné sínusoidy

Simona Švandová

jarné sínusoidy

Za každým úsmevom je štipka smútku, štipka bolesti a dlhá cesta.  Cesta, ktorá nemusí byť vždy priama. Cesta veľakrát posiata bolesťou, ale aj láskou, závisťou i odpustením ...

  • 24. apr 2018
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 309x
  • 0
Dni

Simona Švandová

Dni

Sú dni, keď vidíš pána, ktorý kráča o barlách a sám nastúpi a vystúpi po schodoch do električky...a srdečne sa na vás usmeje...

  • 21. júl 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 474x
  • 0
(Po)novoročný vavrín

Simona Švandová

(Po)novoročný vavrín

Poznáte to. S opitou hlavou plnou odhodlania si sľubujte naoko triezve sľub a nakoniec?! To, v čo ste verili a v istý moment Vás to vynášalo do nebies sa rozplýva ako hmla pri pohľade z okna..

  • 14. jan 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 361x
  • 1
kvetináč

Simona Švandová

kvetináč

Chceš sa presadiť? .. Kúp si kvetináč. Tento vtipný výrok mi napadol, keď som sa konečne odhodlala  presadiť moju chilli papričku. Niektorí možno neveriaci krútite hlavou, iným možno trhá kútiky.. Ktohovie.

  • 28. sep 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 475x
  • 0
reklama
limity

Simona Švandová

limity

Augustové slnko pálilo nie len jej tvár, ale aj mosty v nej...jemný vánok naznačoval, že zmeny v jej živote prichádzajú – pomaly, potichu... Aby si uvedomila, že jediný limit je pre seba ona sama.

  • 11. aug 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 276x
  • 0
smäd

Simona Švandová

smäd

Prišla jar a s ňou aj nové idey, vône , rozhodnutia. Pri započúvaní sa do ľudských rozhovorov a odfiltrovaní iných vplyvov som zistila, že láska je skutočne ako krehký pohár naplnený vodou. Vodou, ktorá je tak vzácna, ale nevážime si ju, nemáme smäd, kým vieme, že pohár máme stále plný.  Je to ako s ľuďmi.

  • 3. apr 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 599x
  • 0
po(valentintínska) nedeľa

Simona Švandová

po(valentintínska) nedeľa

Ešte stále pozorujem ohlasy tohto dňa na sociálnej sieti. Mnohí plesali, iní , či skôr iné boli zasýpané kvetmi, darčekmi ...

  • 15. feb 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 876x
  • 3
križovatka rozhodnutí

Simona Švandová

križovatka rozhodnutí

Trúchlime za včerajškom, prítomnosť nechávame, aby nám pretekala pomedzi prsty, budúcnosť (ne)chtiac utápame... život je križovatkou rozhodnutí, mostom lásky , porozumenia a dôvery, čo spája dvoch  a búrlivé more myšlienok ich rozdeľuje.

  • 22. jan 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 707x
  • 1
Návraty

Simona Švandová

Návraty

Niekedy musíme absolvovať aj veci, čo nechceme, aby nás ľudia akceptovali – napísala som na „margo“ predchádzajúcich dní „omámená“ zimným vetrom, ktorý chladil moju horúcu hlavu plnú myšlienok.

  • 12. dec 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 513x
  • 1
reklama
príbeh(y)

Simona Švandová

príbeh(y)

Keď spoznáš človeka, spoznáš aj jeho príbeh. Prečítala som si, keď mi dochádzal dych na hlboké výzvy a topila som sa v bahne emócií, kde vír myšlienok neutíchal.

  • 11. okt 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 646x
  • 0
musíme si pomáhať

Simona Švandová

musíme si pomáhať

„Musíme si pomáhať“ fráza poletujúca medzi nami všetkými z rozličného dôvodu. Kým niekto z nás s ňou „žehlí“ svoje činy, iný len povrchne prijíma túto potrebu v kolónke „nutné“.

  • 28. jún 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 526x
  • 1
rázcestie

Simona Švandová

rázcestie

Keď  miluješ veľmi, nemilujú ťa. Nemiluješ, city máš ukryté pod kryštálikmi ľadu je to naopak. Vonku poletuje sneh, voňajú koláče, vidíš rozžiarené tváre detí..V tebe sa však strieda sínusoida pocitov.

  • 24. dec 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
ľudské duše

Simona Švandová

ľudské duše

Niekedy sa hovorí, že dotyčný/á stretla osudového človeka. Takého, s ktorým si vie povedať všetko slovami, i bez nich. Potom však nečakane títo ľudia z nášho života odídu, zanechajú dieru, pocit samoty, nenaplnené (spoločné) sny.. To všetko vníma najmä naša duša, naše vnútro, my ...pýtame sa nekonečne veľakrát „prečo?!“ hľadáme, skúmame, snažíme sa „to“ utopiť v poháriku ...

  • 5. dec 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
rozdiely, medzníky, podobnosti

Simona Švandová

rozdiely, medzníky, podobnosti

Melancholický spleen ..príliš veľa myšlienok, odpovede s otáznikmi a križovatka. Križovatka života popretkávaná mnohými ľuďmi, udalosťami – veselými i trošku menej ..

  • 22. nov 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
ako utekáme ...

Simona Švandová

ako utekáme ...

V jeden deň, keď pršalo cestovala som električkou, pozerajúc sa na ľudí..., každý sa ponáhľal, ľudia do seba vrážali, autá trúbili a potom mi pípla SMS. „Dnes nemôžem, nemám čas. Vynahradím ti to, cmuk.“ Zalistovala som v hlave a myšlienkami som sa vrátila o pár desiatok dní dozadu. Mal čas. Bol myšlienkami pri mne. Pre mňa.

  • 12. nov 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
o kamaratstve a tak ...

Simona Švandová

o kamaratstve a tak ...

Hovorí sa, že priatelia sú rodina, ktorú si vyberáme sami.  Čo alebo kto je správnym posudzovateľom, kto tam patrí a kto nie?!  V minulosti, nie tak dávno som mala kamarátov veľa. Vždy sa niekto našiel, kto pozdravil , ale ...

  • 1. nov 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
o sebe

Simona Švandová

o sebe

Keď som bola malá verila som, že dobrí ľudia porazia zlo a všetko bude znova krásne.  Časom  som to hľadala v romantický ch filmoch a fantazírovala nad knihami cez ružové okuliare.  Potom som však  stúpila vedľa. Áno aj ja. Teraz viem , že som nebola prvá ani posledná.

  • 5. okt 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
šťastie

Simona Švandová

šťastie

Hovorí sa , že šťastie je „muška jenom zlatá“. Relatívny aspekt života, ktorý buď je, alebo nie je a možno nechceme , aby bol. Samozrejme, nevedomky. Aj Popoluška mala šťastie. Nie preto, že sa vydala za princa, ale aj napriek strate črievičky sa stala princeznou. Pýtate sa aký to ma súvis?! V živote prídu okamihy, kedy stojíme pred dôležitým rozhodnutím. Za 5 minút 12 s vedomím, že niečo stratíme. Stratíme časť seba. Cítime sa na dne, alebo sa cítime ako keby sme museli pred niečím vždy utekať. Dôležité je opäť (sa) nájsť.

  • 29. sep 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
cesta

Simona Švandová

cesta

Každý z nás chce, aby sa nás život uberal nejakým smerom. Najlepšou cestou by bola cesta vpred. Zákon schválnosti však spôsobuje zmätky nielen na cestách životom, ale najmä v našich myšlienkach. Pre niekoho výhra, pre niekoho úraz, pád...

  • 25. sep 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu