reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Simona Švandová

Simona Švandová

Bloger 
  • Počet článkov:  70
  •  | 
  • Páči sa:  0x

šialeny človek, ktorý rád rozveseľuje ľudí navôkol no na druhej strane krehký človek, ktorý potrebuje pocit, že je ľúbený. taká malá cica ;) Zoznam autorových rubrík:  kratke úvahySúkromnéNezaradené

reklama

kratke úvahy

Soľ

Simona Švandová

Soľ

Poznáte to? Taký pocit prázdnoty, keď všetci spia a vy? Vy bojujete v myšlienkach za lepšie zajtrajšky..

  • 12. jan 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 280x
  • 0
princezné a tie druhé ...

Simona Švandová

princezné a tie druhé ...

Že rozprávky, vlastne áno, každý z nás si svoju „story“ píše sám .. C'est la vie. Keď som bola malá, všetci, aspoň tí, čo mi to predčítavali mi vraveli, že byť princeznou je úžasné..

  • 28. okt 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 190x
  • 0
(pred)jesenné lásky

Simona Švandová

(pred)jesenné lásky

Každý z nás už zažil triašku v duši, vietor, ktorý mu vzal silu svoju loď pohnúť dopredu. Vákuum, stagnácia, hľadanie niečoho, čo sa stratilo vo víre dnešných rýchlych dní. Láska.

  • 10. sep 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 364x
  • 0
(leto)kruhy

Simona Švandová

(leto)kruhy

Každý deň fungujeme v špirále pocitov. Cyklujeme sa do väzieb, ktoré sú nám príjemné, aby sme žili naplno. Potom sa však z času na čas prichytím, že stojím na mieste, ale príliš dlho. Príliš dlho bez odozvy.

  • 26. júl 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 300x
  • 0
zachráň ma...

Simona Švandová

zachráň ma...

ozývalo sa v mojej hlave, keď som dopíjala posledný dúšok letnej limonády v jeden pekný slnečný deň. Ľudia budujú svoj život, hľadajú odpovede na nedokončené vety, ciest kam sa vybrali, kým zablúdili..

  • 7. jún 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 459x
  • 0
reklama
duše

Simona Švandová

duše

Zobúdzam sa na dážď, ktorý neprestáva už niekoľko dní. V rytme salsy sa nechávam unášať melódiou ,ktorá sa mi vrýva pod kožu.

  • 2. mar 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 338x
  • 2
vietor

Simona Švandová

vietor

Pri melancholických dumách posledných novembrových dní jej pred očami bežali udalosti posledných dní. Bežných, všedných –navonok.  Vnútro však burácalo na nové výzvy, ktoré primŕzali ako jej ruky bez rukavíc.

  • 28. nov 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 224x
  • 0
čas

Simona Švandová

čas

Exupéry raz povedal: „Dobre vidíme len srdcom, to podstatné je ľudským očiam neviditeľné“. Napriek tomu žijeme v rýchlej dobe, kde meškanie je zlyhanie, zastavenie je priamy pád na dno.

  • 25. mar 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 457x
  • 1
Riadky

Simona Švandová

Riadky

Niektorí ľudia prídu do nášho života na chvíľku, otočia ho naopak a odídu, iní zas prídu a ostanú dlhšie – v našom srdci, spomienkach ...

  • 24. aug 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 584x
  • 0
jamy a ...

Simona Švandová

jamy a ...

V živote prichádzajú rôzne chvíle, veselé i smutné, smutné s úsmevom, či veselé so slzami. Pozná to každý. Len hŕstka sa nazýva okamihmi. To, čo si (ne)chceme pamätať, a predsa stačí vôňa, pieseň, miesto ...sú späť.

  • 31. mar 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 491x
  • 2
reklama
sínusoida

Simona Švandová

sínusoida

Vraj neexistuje univerzálny návod na šťastie. Keďže je prchavejšie ako minerálka stojaca na stole 5 minút. Nevieme ho ovplyvniť, aby prišlo, keď chceme a veľakrát blúdime otáznikoch. Robíme veľké gestá, modelujeme svoj život, pravidelne upratujeme pred naším prahom.

  • 14. mar 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 457x
  • 2
more a prílivy

Simona Švandová

more a prílivy

Nie je umením rozumieť a chápať všetkých a všetko, ale vedieť  v pravý čas to(ho) zistiť, kto nám energiu berie, aby sme mohli mávnuť rukou a napredovať.

  • 4. mar 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 335x
  • 0
vznietlivé "prečo?!"

Simona Švandová

vznietlivé "prečo?!"

My ľudia sme jednoducho takí...radi veríme v lepšie konce, radi sa „sťažujeme“, aby nám pomohli iní, hľadáme, ale aj klesáme ku dnu..Veľká čierna diera pohlcuje našu životnú energiu a vidinu možného svetla na konci tunela, dávame aj (ne)možné...

  • 7. jan 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 541x
  • 0
umenie žiť

Simona Švandová

umenie žiť

Nie tak dávno bol sviatok, keď sme spomínali na tých, ktorí z nášho života už odišli.. navždy. Zaplavená spomienkami aj na tých, ktorých život už odo mňa odvial som sa náhodne dostala k výroku, ktorý moje myšlienky odfúkol aj iným smerom: ,, niektorí ľudia prídu do vášho života, ale zabudnú Vám povedať, že sú tu len na chvíľku.“

  • 6. nov 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 445x
  • 0
cieľ

Simona Švandová

cieľ

Vraj strach je najväčšia priepasť k dosiahnutiu cieľa. Ciele, sny, predsavzatia, túžby reálne, či fiktívne. Impulzy, ktoré nás robia šťastnejšími, ale sú aj sínusoida, na ktorej kmitáme raz hore, inokedy dole, niekedy  ešte nižšie ako dole ...

  • 8. okt 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 300x
  • 0
reklama
Nový začiatok

Simona Švandová

Nový začiatok

Žime pre túto chvíľu , lebo to nám dáva silu... Začula som vetu z jednej piesne a hlboko som sa nadýchla. Jesenné slnko hrialo, ale vietor fúkal rytmom ako myšlienky v mojej hlave.  Nostalgické s nádychom spomienok, ale aj očakávania na niečo lepšie.

  • 20. sep 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 497x
  • 0
(ne)spokojnosť

Simona Švandová

(ne)spokojnosť

Oči človeka by vraj  mali byť z času na čas obmyté slzami, aby sa dokázal na svet pozerať čistejšie, lepšie...Kedysi som zvykla byť príliš nedočkavá, teraz viem, že nie všetko ide a dostanem ihneď. Vážim si čas, ktorý mi ľudia obetujú a nič zato nechcú, priatelia. Mala hŕstka tých, ktorí ma volajú „Simi“ nie preto, že musia, ale chcú. Vyčaria mi úsmev na tvári, prežívajú so mnou všetko ľudské.

  • 9. sep 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 487x
  • 3
prečo o(d)púšťame?!

Simona Švandová

prečo o(d)púšťame?!

Keď som bola mladšia, verila som, že ľudia s nami ostanú navždy a my sa budeme nad spomienkami budeme len usmievať a plače sa len od šťastia...časom sa však potvrdili rady „starších“, ochutnala som slanosť sĺz...

  • 28. aug 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 469x
  • 0
spomienky

Simona Švandová

spomienky

Stopy v duši na dobu neurčitú. Sú vetrom, ktorý víri naše myšlienky, prináša nám ten istý obraz , vždy  s iným koncom. Spoločníčky i tajomníčky pravdy, výrok mojej dobrej kamarátky na jednom z našich večerov.

  • 2. aug 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 363x
  • 0
plytká hĺbka

Simona Švandová

plytká hĺbka

Ľudia žijú zo dňa na deň, raz sú hore, inokedy dolu. Topíme sa v bahne problémov, zabúdame cítiť potreby toho druhého, ľúbime(povrchne). Česť výnimkám.

  • 30. jún 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 445x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu