reklama

kvetináč

Chceš sa presadiť? .. Kúp si kvetináč. Tento vtipný výrok mi napadol, keď som sa konečne odhodlala  presadiť moju chilli papričku. Niektorí možno neveriaci krútite hlavou, iným možno trhá kútiky.. Ktohovie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Každopádne nie je to pre mňa len obyčajný kvet, je to niečo pri čom si spomeniem na niekoho. (pozdravujem ťa tým do ďaleka, drahá S.) Je aj sčasti mnou. Kontroverzné názory na túto pochutinu/ kvet vo mne vyvolávajú mix myšlienok, ktoré mi o tváre vniesol jesenný chladný vietor. Na to, na čo sa v lete pozabudlo cez teplé letné lúče bolo to však tu a znova. Odhodlanie bolo, očakávania tiež len som akosi zámerne odďaľovala prvý krok – presadiť(sa). Myslím, že to poznáme viacerí, vieme, čo chceme a vnútro kričí hlavne, čo nechceme. Bojíme sa však väčšieho priestoru, aby sme nezhoreli. Ja som si však uvedomila, že všetko je spojené aj v časom, ktorý chceme/vieme investovať do seba, pre druhých... Chceme, aby pri nás stáli druhí aj keď vyrastieme, ale nedokážeme im otvoriť správne dvere vo svojom vnútri. Preto sa nikdy nevzdávajte, snaha je kľúč, ktorý otvára dvere tým, ktorí vytrvajú ...a nájdite si chvíľu zaliať svoju rastlinku každý deň.

Simona Švandová

Simona Švandová

Bloger 
  • Počet článkov:  70
  •  | 
  • Páči sa:  0x

šialeny človek, ktorý rád rozveseľuje ľudí navôkol no na druhej strane krehký človek, ktorý potrebuje pocit, že je ľúbený. taká malá cica ;) Zoznam autorových rubrík:  kratke úvahySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu